Tijdens een speciale ledenvergadering van de VVD Goes op zaterdag 27 november jl. is de kandidatenlijst voor de gemeenteraadsverkiezingen 2022 vastgesteld. Eerder werd Cees Pille al benoemd tot lijsttrekker. Hij is zeer tevreden met de lijst: ‘ Wij hebben een mooie gevarieerde lijst van kandidaten met zowel ervaring als nieuw talent. De VVD is Goed voor Goes en wij willen dan ook dat Goes aantrekkelijk blijft, ook voor jonge mensen!’

De nummers 2, 3 en 4 zijn de huidige fractieleden Stan Jasperse, Chantal Peereboom en Gert Kruitbosch. ‘Zij hebben zich sterk gemaakt voor onze mooie gemeente en altijd duidelijk en helder laten horen hoe de VVD de toekomst van Goes voor zich ziet’ aldus Dick de Korte, voorzitter van VVD De Bevelanden. Onder het motto: ‘VVD Goed voor Goes!’ zijn de leden unaniem akkoord gegaan met de kandidatenlijst. Hoogste nieuwkomers op de lijst zijn ondernemer Martijn van Eerden (33) en Angela Schrijver (26), een basisschooldocent. Tweede kamerlid uit Goes, Jacqueline van den Hil, is de lijstduwer voor de VVD Goes. Zij heeft duidelijk aangegeven enkel als lijstduwer de VVD Goes te ondersteunen en zal dus geen zetel innemen in de Goese gemeenteraad. Het toeval wil dat de lijstduwersplek op de Goese lijst nummer 25 is en daarom neemt ze met veel trots en plezier, net als bij de Tweede Kamerverkiezingen, plaats nummer 25 in.

De kandidatenlijst ziet er als volgt uit:

1 Cees Pille

23 Addy Risseeuw

24 Marinus Vuijk

25 Jacqueline van den Hil

Van links naar rechts: Martijn van Eerden, Chantal Peereboom, Stan Jasperse, Angela Schrijver, Gert Kruitbosch, Cees Pille, Maryse van de Plasse

Binnenkort zullen wij alle kandidaten voorstellen!