De presentatie door Tom de Koning (evenementen en citymarketing) en Marjan van de Vreugde (citymarketing en bureaumanagement van de stichting Goes Marketing maakte op een heldere manier duidelijk dat deze organisatie een onmisbare spil is in het op de kaart zetten van Goes.

Naast de vele evenementen, die al jaren duidelijk waarneembaar zijn, beweegt de stichting zich inmiddels ook meer actief op de citymarketing. Zo werft men, met succes, bedrijven die de leegstand met een pop-up store invullen.  Er worden ook artikelen geplaatst in landelijke bladen als Plus en  neemt men deel aan diverse vakantiebeurzen.

Terecht vroeg de, over het algemeen positief gestemde raad, of men ook vooral de resultaten van al die inspanningen wil blijven monitoren door waar mogelijk de resultaten te meten.

De stichting is een zelfstandig instituut waarvoor de gemeenteraad samen met vele ondernemers  jaarlijks geld beschikbaar stelt.  Besluitvorming hierover door de raad gebeurt bij de het vaststellen van de begroting. Deze bijeenkomst was puur  informatief.