Beste inwoner van de gemeente Goes,

Goes is een gemeente om van te houden! Bedankt dat jij, als Goese inwoner, daaraan een bijdrage levert! Iedere Goesenaar maakt onze stad een beetje mooier en met elkaar creëren we volop kansen in deze fantastische gemeente.

Ook onze lokale politici zetten zich dag in, dag uit in om deze plek nog mooier te maken. De gemeente wordt bestuurd door gemeenteraadsleden, wethouders en de burgemeester. Op woensdag 16 maart 2022 zijn er gemeenteraadsverkiezingen.
Dan is het aan jou om te bepalen wie er in de gemeenteraad mag plaatsnemen om jouw geluid te laten horen.

In de afgelopen vier jaar heeft de VVD laten zien dat ze een belangrijke bijdrage levert aan onze gemeente.
Zo zijn er onder de verantwoordelijkheid van onze VVD-wethouders Loes Meeuwisse en Cees Pille belangrijke infrastructurele werken gerealiseerd; zoals de aanleg van de spooronderdoorgang, de aansluiting op de A58 en belangrijke toegangswegen. Een zeer belangrijk aspect daarbij is, dat dit alles is gerealiseerd binnen de gestelde budgetten. Een bijzondere prestatie in corona-tijd met teruglopende budgetten voor gemeenten. De VVD vindt het belangrijk dat er zorgvuldig met publieke gelden wordt omgegaan. De VVD laat duidelijk horen hoe ze de toekomst van onze mooie gemeente voor zich ziet.

Ook de komende jaren willen wij, de leden van de VVD, met onze inbreng in het bestuur, ervoor zorgen dat het goed gaat in Goes. Dit onder het motto: “VVD goed voor Goes”. Hoe wij dit gaan doen lees je verderop, in ons verkiezingsprogramma. In dit verkiezingsprogramma kun je per onderwerp lezen wat de ideeën zijn van de VVD voor de toekomst van Goes.

Kun je je hierin vinden? Stem dan op woensdag 16 maart 2022 op de VVD GOES. Uiteraard ben je ook altijd welkom om je ideeën kenbaar te maken bij onze Goese VVD fractie.

Lees hier het volledige verkiezingsprogramma van de VVD Goes!