Tijdens een speciale ledenvergadering hebben de leden van de VVD Goes haar kandidatenlijst vastgesteld voor de komende gemeenteraadsverkiezingen op 21 maart 2018. De hoogste nieuwkomer op de lijst is Gert Kruitbosch. Gert is gedreven en zeer gemotiveerd om zich in te zetten voor de VVD Goes: de VVD is Goed voor Goes! Wethouder Loes Meeuwisse werd eerder al unaniem benoemd als lijsttrekker. Op plek 3 staat huidig Raadslid Stan Jasperse die zich graag de komende periode weer inzet voor de VVD en de Goese ondernemers. Chantal Peereboom, plek 4, is nu actief als steunfractielid en zet zich o.a. in voor de binnenstad, de evenementen en de cultuursector. Nieuwkomer en jong talent Laura Waverijn staat op plek 5 gevolgd door Nicole Ooms-Beerepoot op plek nummer 6.

Nicole Ooms, Gert Kruitbosch, Loes Meeuwisse, Stan Jasperse, Chantal Peereboom en Laura Waverijn

Lijsttrekker Loes Meeuwisse is zeer tevreden met de lijst: ‘Wij hebben een mooie gevarieerde lijst van kandidaten samengesteld met zowel ervaring als nieuw talent. De VVD is Goed voor Goes en wij willen dan ook dat Goes aantrekkelijk blijft, ook voor jonge mensen. Daarvoor is het nodig dat er voldoende winkels, scholen en culturele voorzieningen blijven. Dat kan alleen als Goes blijft groeien. De VVD richt zich dan ook in de komende periode op een groei tot 40.000 inwoners.’

De complete kandidatenlijst ziet er als volgt uit:

1. Loes Meeuwisse
  2. Gert Kruitbosch